8 Ekim 2009 Perşembe

Kitap Tanıtımı - "Yaşayarak Öğrenme İçin Eğitici Drama" / Doç.Dr. Alev Önder

Kurumsal Temellerle
Uygulama Teknikleri ve Örnekleri


Bu kitap, yaşayarak ve katılımcı eğitimin tekniği olan eğitici dramanın, hem kuramsal temellerini, hem uygulama tekniklerini hem de 100'den fazla uygulama örneğini kapsaması nedeniyle, konu ile ilgilenen herkesin; okul öncesi ve temel eğitim öğretmenlerinin, kız meslek lisesi öğretmenlerinin, rehber öğretmenlerin, okul yöneticilerinin, öğretmen adayı öğrencilerin ve anne babaların yararlanabileceği bilgiler içermektedir.

Çocuklara yaşayarak ve katılımcı eğitimle her tür bilgi kazandırılamayabilir. Ancak, eğitim, günümüzde olduğundan çok daha yüksek oranda yaşantılara ve katılımcı yaklaşma dayandırılabilir.

Böylece çocukların daha doğal yoldan, zorlanmadan ve örselenmeden eğitimleri mümkün olabilir.

Epsilon Yayıncılık, Ekim 2001, İstanbul

Yazarı Hakkında

Prof. Dr. Alev Önder – Lisans ve yüksek lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde tamamlayıp Oslo Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde ‘Profesyonel Okul Psikologu” unvanını almıştır. Marmara Üniversitesi’nde eğitim bilimleri alanında doktor unvanı aldı. Daha sona sırasıyla 1999' da Doçent ve Prof. olmuştur. Halen Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Okulöncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Üyesi olarak çalışmaktadır. Kendisinin ilgi alanına giren konularda birçok yayını bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder