Çocuklara yaşayarak ve katılımcı eğitimle her tür bilgi kazandırılamayabilir. Ancak, eğitim, günümüzde olduğundan çok daha yüksek oranda yaşantılara ve katılımcı yaklaşma dayandırılabilir.
Böylece çocukların daha doğal yoldan, zorlanmadan ve örselenmeden eğitimleri mümkün olabilir.
Prof. Dr. Alev Önder – Lisans ve yüksek lisans eğitimini Hacettepe Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde tamamlayıp Oslo Üniversitesi Psikoloji Bölümü’nde ‘Profesyonel Okul Psikologu” unvanını almıştır. Marmara Üniversitesi’nde eğitim bilimleri alanında doktor unvanı aldı. Daha sona sırasıyla 1999' da Doçent ve Prof. olmuştur. Halen Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Okulöncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı Öğretim Üyesi olarak çalışmaktadır. Kendisinin ilgi alanına giren konularda birçok yayını bulunmaktadır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder