27 Ekim 2009 Salı

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, İzmir Ekonomi Üniversitesi'ndeydi...



Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı 16 Ekim 2009, Cuma günü İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü 4. sınıf öğrencileriyle birlikte "Oyun ve Oyun Kuram" üzerine bir "Atölye Çalışması"na katılarak öğrencilerle birlikte "ABXY Oyunu"nu oynadı.

Öğretim görevlisi Selin Tükel ile birlikte gerçekleştirdiğimiz etkinlikte, 53 öğrenciden oluşan gruba Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı ve yaptığı eğitim / eğlence odaklı etkinlikler konusunda bilgiler verilmiş, oyunun bir eğitim ve iletişim yöntemi olarak kullanılması örneklerle açıklanmış, rekabet odaklı oyunlarla "kazan-kazan" odaklı oyunlar üzerinde durulmuş, oynanan "ABXY Oyunu" örneğinden hareketle vahşi, kuralsız rekabetin tüm tarafların yıkımına yol açtığı vurgulanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder