14 Ekim 2009 Çarşamba

Ibexes Group, 16 Ekim 2009, Cuma Günü İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde...


Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, oyun olgusu ve kuramı üzerinde tartışmak, oyunun eğitim ve iletişimdeki yerini sorgulamak amacıyla İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklam ve Halkla İlişkiler Bölümü'nde okuyan 53 adet 4. sınıf öğrencisi ile birlikte bir atölye çalışması gerçekleştirecek.

Üç saatlik bu atölye çalışmasında, İzmir Ekonomi Üniversitesi Öğretim Görevlisi Selin Türkel ve öğrencileri ile birlikte "oyun" olgusunun insan yaşamındaki yeri ile oyunun kişi ve gruplar arası iletişimdeki rolü ve bir eğitim yöntemi olarak uygulaması; sunum, beyin fırtınası, tartışma, oyun ve ortak değerlendirme yöntemleriyle ele alınarak oyun olgusunun similasyonla (benzetim) ilişkilerinin sorgulandığı, ayrıca "kazan-kazan" sonuçlu oyun kurgularının sorgulanacağı bir bilimsel araştırmanın ilk adımları atılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder