13 Ekim 2009 Salı

Eğitim Modüllerimiz VIII - Outdoor Turnuvaları: Eğlence, Motivasyon, Tanıtım ve Eğitim


Amaç: Belirli bir bölgede ya da sektörde bulunan kurum, kuruluş ve işletmelerin takımları arasında eğlence,

motivasyon, tanıtım ve eğitim amaçlı, kurallı rekabete dayalı outdoor yarışlarının düzenlenmesi.


Eğitim Konuları: Zor doğa koşullarında; Takım oluşturmak, Takım içi ilişki ve iletişim teknikleri, Yönetici, lider ve takım liderliği farkı, Hedef–zaman ilişkisi (zaman yönetimi), Kendine, arkadaşına ve takımına güvenmek, İşbirliği, yardımlaşma ve dayanışma, Alternatif yaratmak ve mevcut alternatifler arasında seçim yapmak, Bilgi, geri bildirim ve karar almak, Kişisel bellek ve grup belleği, Yaratıcılık, Stres yönetimi, Çatışma

yönetimi, Farklılıkların yönetimi ve uzlaşma, gibi farklı birey ve grup ölçeğindeki işletme içi sorunların ele alındığı takım çalışması odaklı açık ve kapalı alan eğitimidir.


Süre ve Yer: Karada ve denizde Türkiye’nin değişik yerlerindeki parkurlar – Günübirlik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder