31 Temmuz 2013 Çarşamba

EĞİTİM MODÜLLERİMİZ: "TORA, TORA, TORA" - RİSK YÖNETİMİ VE TAKIM ÇALIŞMASI



Şans ve Kader Tanrılarına Karşı Çıkmak!

Amaç: Birey ve grup ölçekli ilişki ve yönetim süreçlerindeki risk algılaması ile risk yönetiminin açık ya da kapalı alanlarda takım çalışması odaklı oyunların oynanması suretiyle ele alınıp irdelenmesi.

Eğitim Konuları: Birey ve grup ölçeğindeki ilişki ve yönetim süreçlerinde; tehdit ve algılaması, tehlike, risk, olasılık, kumar, şans ve şanssızlık, piyango, zaman, risk çeşitleri ve kültürü, risk stratejisi, risk planlama süreci, risk değerlendirme, izleme ve önleme, risk yönetim planı, korku kültürü, risk toplumunda birey, risk üstlenmek, yarışarak kazanmak ve kaybetmek…

Süre ve Yer: Karada ve denizde Türkiye’nin değişik yerlerindeki parkurlar. Günübirlik ya da 2–3 günlük eğitimler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder