27 Mayıs 2009 Çarşamba

Eğitimlerimizin Farklı Yanları

Eğitim Tasarımına Verilen Önem ve Öncelik

Açık hava eğitimlerinin programı, her kurumun istek ve gereksinimleri çerçevesinde katılımcıların özellikleri dikkate alınarak, kurum yetkilileri ile Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’nın yürüttüğü takım çalışması sonucunda “kuruma özel” hazırlanmaktadır.

Ekip

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, takım çalışması anlayışının ve uygulamasının sonucunda oluşmuştur. 

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’nı oluşturan eğitmen & moderatörler, öncelikle grup içi ilişki ve iletişimlerinde takım çalışmasının gereklerini yerine getirmeye çalışan, aynı takım dilini konuşan, takım çalışması ile ilgili sorunları bilimsel yöntemlerle çözmeye çalışan, her biri kendi alanında uzman profesyonellerdir.

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı ekibi, kendi özel yaşamlarında ve profesyonel iş ilişkilerinde takım  çalışması anlayışını kabul etmeyen, “one man show” özellikleri baskın “bireyler”in verdikleri eğitimin etkili olmayacağına, takım çalışması ile ilgili eğitimlerin öncelikle kendi içlerinde takım olma sürecini tamamlamış eğitmen & moderatörler tarafından verilmesi gerektiğine inanmaktadır.

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, her biri eğitim ve yönetim danışmanlığı, eğitmenlik, eleman seçimi, doğa ve dağ sporları, arama – kurtarma etkinlikleri, ilk yardım eğitim ve uygulamaları konusunda yetkin olan uzmanlardan oluşmaktadır.

Deneyim

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’nın eğitmen & moderatörleri, uzun yıllardan bu yana eğitim ve yönetim danışmanlığı, eleman seçimi, doğa ve dağ sporları, arama – kurtarma etkinlikleri, ilk yardım uygulamaları konusunda çalışmalar yapmaktadır. Açık hava eğitimlerini ise 2001 yılından bu yana öncelikle Ege, Akdeniz ve Marmara bölgeleri olmak üzere tüm Türkiye düzeyinde büyük bir başarı ile sürdürmektedir.

Esneklik

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, her kurumun istek ve gereksinimlerine göre eğitimin içeriğini oluşturmada ve uygulamada kendini kanıtlamıştır. Eğitim programında yer alan açık hava oyunlarının seçimi, zamanlaması, iç / dış mekân tercihi ya da program için ayrılan bütçe ne olursa olsun, kurumun istek ve gereksinimlerine yönelik çeşitli uygulama önerileri sunulmaktadır. 

Bilimsel Çalışmalar

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, gerçekleştirdiği ve gerçekleştireceği tüm açık hava eğitimlerinin, bu eğitimlerde programa alacağı açık hava oyunlarının bilimsel bir incelemeye konu olması amacıyla çalışmalar yürütmekte; bu amaçla üniversitelerle ortak araştırma çalışmaları yapmakta, üniversiteler tarafından düzenlenen etkinliklere katılmaktadır. 

Eğitimin Kalitesi

Açık hava eğitimi veren diğer eğitim kurumlarından ve eğitimcilerden farklı olarak,

Verdiğimiz açık hava eğitimlerinin başarılı ve kalıcı olması için katılımcılarımızın sayısını en fazla Elli (50) kişi ile sınırlıyoruz. Büyük sayıdaki katılımcı ile yapılan etkinliklerin, katılımcıların performanslarını izleme anlamında yetersiz kalacağını bildiğimiz için, önerdiğimiz sayıyı aşan büyük grupları  en fazla Elli (50) kişilik gruplara bölerek eğitim vermeyi tercih ediyoruz.

Katılımcıların ve takımların performanslarını “sessiz adam” adını verdiğimiz eğitmen & moderatörlerle izliyoruz. Görev verdiğimiz her “sessiz adam” en fazla On (10) katılımcıyı izleyerek gerek oyunların sonunda gerekse eğitimle ilgili genel değerlendirme raporunun düzenlenmesi aşamasında izlediği katılımcılarla ilgili değerlendirme ve yorumlarını bizlere aktararak bireysel performansların ortaya konulmasını ve tartışılmasını sağlıyor.

Katılımcıların zor koşullardaki performanslarını izleyip değerlendirmek amacıyla konaklamayı  mümkün olduğu kadar çadırda ve uyku tulumu koşullarında gerçekleştirmeye çalışıyoruz.

Katılımcıların içinde bulundukları iş ortamından ve özel yaşamlarından uzaklaşmalarını sağlamak amacıyla günübirlik eğitimler yerine İki (2) ya da Üç (3) günlük konaklamalı eğitimleri öneriyoruz.

Eğitimin Ölçüm ve Değerlendirilmesine Verilen Önem ve Öncelik 

Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı, eğitimin tasarım ve uygulamasının yanında ölçüm ve değerlendirilmesine ayrı bir önem ve öncelik vermekte; eğitim sonrasında gerçekleştirilen ölçme ve değerlendirme çalışmaları ile hizmet verdiği kurum / kuruluş / işletme / şirket ya da gruplara katma değer yaratmada, verilen eğitimlerin sonuçlarını sorgulamada kendini görevli ve sorumlu hissetmektedir.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder