25 Mayıs 2009 Pazartesi

Açık Hava Eğitimlerini Nasıl Tasarlayıp Programlıyoruz ?

Açık hava eğitimlerinin tasarım ve programlaması, eğitimin günübirlik ya da konaklamalı olmasına göre; ayrıca, rehberlik, eğitim & moderatörlük ve raporlama hizmetlerine ek olarak ulaşım, konaklama ve ikram hizmetlerinin Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’nın sorumluluğunda olup olmadığına göre farklı şekil ve süreçlerde yapılmaktadır.

 Açık hava eğitimleri kapsamındaki rehberlik, eğitim, moderatörlük ve raporlama hizmetlerinin Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’nın sorumluluğunda olması durumunda, sırasıyla:

 Eğitim talebinde bulunan kurum / kuruluş / şirket / işletme yetkililerinden eğitim tasarımı için gerekli olan ön bilgileri aldıktan sonra, son tarihini vermek koşuluyla program ve bütçe önerimizi veririz.

 Verdiğimiz önerinin kabul edilip eğitimin tarihi, yeri ve süresi kesinleştikten sonra, yetkili eğitim / insan kaynakları - personel / satış / pazarlama yetkilisi ile görüşerek katılımcıların belirlenmesini ve hazırladığımız Eğitim Katılım Formunun çoğaltılarak katılımcılar tarafından doldurulmasını isteriz.

 Bu arada, çeşitli düzeylerde araştırmalar (yüz yüze görüşmeler, ortak toplantılar, basılı dokümanların ve raporların incelenmesi, sektör araştırmaları, internet taramaları vb.) yaparak kurumla, yöneticilerle ve katılımcılarla ilgili ayrıntılı bilgiler alır, işletme içinde yaşanan sorunları belirlemeye, bu sorunların takım çalışması ile ilgisini belirlemeye çalışırız. Bu şekilde edindiğimiz kurum kültürü, ihtiyaç ve beklentilerle ilgili bilgileri yetkililerle birlikte değerlendirip, mevcut sorunların irdelenip çözümlenmesi için hangi açık hava oyunlarının hangi düzen içinde oynanacağına, bu oyunlarda hangi yönetim olgularına ağırlık verileceğini, bir takım çalışması anlayışı içinde birlikte belirlemeye çalışırız.

Katılımcılarla ilgili bilgilerin derlenmesinden sonra, bu bilgileri değerlendirerek kimlerin katılımcı olabileceğine, katılımcıların özelliklerine, kurum / kuruluş / şirket / işletmenin istek ve gereksinimlere göre hangi açık hava oyunlarının hangi senaryo ve oyun düzeni içinde oynanacağına, eğitim süresince izlenecek oyun düzeni programının nasıl uygulanacağına birlikte karar veririz.

Eğitim isteğinde bulunan kurum / kuruluş / şirket / işletme yetkililerine oyunlara katılacak takımların oluşumu için değişik önerilerde bulunup gerekli görüldüğü takdirde takımların belirlenmesine yardım eder ya da takımları doğrudan doğruya belirleriz.

İstendiği takdirde, eğitime katılacaklarla ortak toplantılar yaparak eğitimin amacı, kapsamı, yöntemleri, programı hakkında bilgilenmelerini sağlıyor, takımların oyunlar süresince kullanacakları formaların, takım anayasalarının, takım adlarının, sloganların, flama, bayrak, banner benzeri takım içi beraberliği ve aidiyeti geliştirmek amacıyla kullanılan malzemelerin hazırlanması konusunda kendilerine yardımcı oluyoruz.

Ulaşım ve konaklama hizmetlerinin Ibexes Group Eğitim Danışmanlığı’na ait olması durumunda ise, yapılan hizmetlere ek olarak ulaşım ve konaklama ile ilgili tüm hizmetleri, bu hizmetler arasındaki eşgüdümü sağlıyor, katılımcıların çalıştıkları yerden alınıp tekrar aynı yere bırakılıncaya kadarki tüm sorumluluklarını üstleniyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder